Veebipoe omanik on Revalia Impex OÜ, registrikoodiga 11369659, aadressiga Pikk tn 19 Järva-Jaani alev, Järva vald, Järvamaa 73301.

Müügitingimused kehtivad Revalia Impexi veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtte Revalia Impex OÜ (edaspidi Revalia Impex) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Veebipood on Revalia Impexi poolt loodud ja hallatav internetipood, kus Revalia Impex vahendab komisjonimüügi korras Revalia Impexi oma tehases toodetud toodete müüki Kliendile.

Lisaks Üldtingimustele reguleerivad müüja ja kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Üldine

  • Tooteid müüakse nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele. Juriidilistel isikutel on samuti võimalik Revalia Impexi veebipoest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).
  • Revalia Impexil on õigus teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Revalia Impexi veebilehel. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
  • Kõik veebipoes märgitud toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 22%. Toote hinnale võib lisanduda toote Kliendi asukohta vedamise ja või paigaldamise tasu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  • Toodete kirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
  • Veebis kuvatud pildid (sh fotod, 3-D modelleeringud ja joonised) on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Olenevalt arvutiekraani seadistustest, võivad esineda erinevused toote värvitoonis.
  • Toodete mõõdud on võimalikult täpsed, kuid pehme mööbli iseärasuste tõttu võib esineda mõõduerinevusi.

Veebipoe tellimuse vormistamine

1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2. Seejärel kliki üleval paremas nurgas oleval ostukorvi nupul, et näha ostukorvi sisu. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Maksmaˮ.
3. Täitke nõutud andmeväljad, valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis, makseviis, lugege läbi ja nõustuge tellimistingimustega ning vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel suunatakse teid panka arvet tasuma.

Tasuda saab:
1. Koheselt pangalingiga läbi ESTO AS süsteemi (Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele). NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab ESTO AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel ESTO AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

  • Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
  • Tellimused, mille eest ei ole tasutud annulleeritakse 24 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Tellimuse täitmise tähtajad

Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub toote liigist ning tellitud toodete mahust. Eeldatav tarne- või valmistusaeg on märgitud veebipoes eraldi iga toote kirjelduses. Tootmisaeg (6 nädalat), kollektiivpuhkuste ajal 7-8 nädalat. Maksimaalne tarneaeg on kuni 8 nädalat. Laos olevad tooted tarnitakse alati kiiremini, kui tarneajas on kirjas.
Toodete juurde on märgitud maksimaalne toote tarne- või valmistusaeg. Valmistusaja jooksul valmistab Revalia Impex Kliendi soovitud toote. Tarne- või valmistusajale lisandub ka transport, mis on kuni 1 nädal.

  • Kui Kliendi tellimust ei ole võimalik täita lubatud tähtaja jooksul, siis võtab Revalia Impex Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või makstud raha tagastamise. Kliendile tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
  • Revalia Impexi lepingurikkumiseks ei peeta lubatud tellimuse täitmise tähtaja ületamist juhul, kui Revalia Impexi viivituse on tinginud kolmandate isikute viivitus (näiteks kangatootjad või veoteenuse osutaja).

Kohaletoimetamine


Koostöös erinevate partneritega (DPD, Omniva, SmartPost ja muud transpordiettevõtted) toimetatakse tellitud tooted Kliendile sobivasse asukohta, igasse Eesti otsa, vastavalt tellimuses olevale transpordimaksumusele kulleriga. Mandri Eestis on transport välisukseni (ei sisalda sissevedu) tasuta. Sissevedu on võimalik eraldi juurde tellida, selleks võtke ühendust meie klienditoega. Saartele transport maksab (100€ + käibemaks). Kliendil on võimalik enda kaubale ise järgi tulla meie lattu ( Tade küla, 75122, Harju maakond).

  • Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Revalia Impex kontole.
  • Palun veenduda enne pakendi avamist, et see ei oleks kahjustatud. Kahjustada saanud pakendite kohta palun teha märge kulleri saatelehele ning saata meile fotod. Revalia Impex ei saa vastutada kahjustada saanud toodete eest kui need on avatud ilma kahju eelnevalt fikseerimata.
  • Revalia Impex ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Revalia Impex ei saanud mõjutada või ette näha.
  • Kui olete ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.
  • Tellitud toote üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Kliendile või tema esindajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele Toote üleandmine toimub ainult eelneval kokkuleppel Kliendiga.

Tagastamisõigus

Kliendil on õigus põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul esitades vabas vormis kirjaliku avalduse e-posti aadressile: info@atto.ee. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Revalia Impex Kliendile saadetava teatega.

  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • Taganemisõigus ei kehti Kliendile, kes on käinud toodet ja kangaid kohapeal vaatamas ja proovimas.
  • Toodet on võimalik tagastada vaid juhul kui toode ja selle juurde kuuluvad dokumendid on kasutamata ning kahjustamata.
  • Kui klient soovib kauba vahetada mõne teise toote vastu Revalia Impex toodangust, tuleb kliendil tasuda kõik transpordikulud k.a esimese toote tarne maksumus.
  • Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on Revalia Impexil õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostja poolt asja eest tasutud ning ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Revalia Impex ostjale tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.
  • Klient on kohustatud tagastama toote 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest. Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse.
  • Kui toode on tagastatud, hüvitab Revalia Impex Kliendile 14 päeva jooksul nii tootemaksumuse kui ka algse transpordikulu. Tagastamiskulu on kliendi kanda.
  • Revalia Impex võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni Klient on tagastanud toote.
  • Müügihind kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Revalia Impexile.

Tagastamisele mittekuuluvad tooted

Revalia Impexi veebipoes olevad tellitavad tooted valmistatakse Kliendi tellimuse põhjal. Revalia Impex alustab toote valmistamisega siis, kui Klient on välja valinud sobiva mudeli, mõõdu ning katte- ja sisumaterjalid. Kuna toode valmib eritellimusel, siis Revalia Impex tagasiostu ei soorita.

  • Toode on valmistatud eritellimusel, kui Kliendil on tellimust esitades võimalik määrata toote olulisi omadusi – toote kattematerjal, mõõdud, materjal või muu toote füüsiline parameeter.
  • Tellimuse põhjal valmivaid tooteid on võimalik tagastada ainult juhul, kui toode on praak või transpordi käigus kahjustunud.

Pretensioonid

Veebipoest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Revalia Impex vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.

  • Kaebuse esitamise tähtaeg hakkab kulgema alates toote üleandmisest Kliendile.
  • Pretensiooni esitamiseks tuleb esitada avaldus aadressile info@atto.ee. Kirjas peab kajastuma toote nimi, telefoninumber, tellimuse number ning kahjustuse kirjeldus koos piltidega.
  • Kõikidele pretensioonidele vastatakse 14 päeva jooksul.
  • Kui toode on praak ning parandatav, organiseerib Revalia Impex paranduse. Kui toodet ei ole võimalik parandada, korraldab Revalia Impex enda kulul praagi toote väljavahetamise.
  • Revalia Impex ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.
  • Revalia Impex ei vastuta toote puuduste eest, mis on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust vigastamisest Kliendi poolt.
  • Revalia Impex ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
  • Kui parandusse toodud toodet ei ole kasutatud vastavalt toote kasutusjuhendile või kui Revalia Impex tõestab, et tootel esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül, siis kaebuse esitamise õigus tootele ei laiene. Sellisel juhul koostatakse Kliendile koostöös Revalia Impexiga hinnapakkumine toote parandamiseks või asendamiseks tasulises korras. Hinnapakkumisest loobumise korral on Klient kohustatud tasuma käsitlustasu toote vea tuvastamise ja veo korraldamise eest.
  • Põhjuseta garantiiparandusse toodud toodetega seoses (sealhulgas juhtudel kui puudus ei ole põhjustatud tootja poolt või on rikutud toote garantiitingimusi) tekkinud kulud tasub Klient. Sellisel juhul on Revalia Impexil õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt töö teostaja kehtivale hinnakirjale.
  • Kui kaebuse aluseks oleva toote parandamine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, siis Kliendi nõusolekul asendatakse toode samaväärse tootega.

Vaidluste lahendamine

  • Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.
  • Kliendi ja Revalia Impexi vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Revalia Impex on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse Tarbijavaidluste komisjonile või kohtule. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusse.